22 Mayıs 2009 Cuma

Meryemimiz




Ben Meryem'in amcasıyım
Amcaların en hasıyım
O gözlerin aşığıyım
Gel gör beni aşk neyledi

Meryem gelir seke seke
Gözlerinden mercan döke
O varken yok sinir, öfke
Gel gör beni aşk neyledi

Meryem'in gözleri ela
Var mı güzel ondan âlâ
Sayıklarım şimdi hâlâ
Gel gör beni aşk neyledi

Meryem'in saçları sarı
Gören ağlar zarı zarı
Kim istemez böyle yâri
Gel gör beni aşk neyledi

Bakışları nur hâlesi
Aşkın sönmeyen şulesi
Duyulmaz dilin nalesi
Gel gör beni aşk neyledi

Gören o gül cemâlini
Tasavvur eyler hâlini
Ruhum çeker vebâlini
Gel gör beni aşk neyledi



Meryem'in o tebessümü
Meleklerin tecessümü
Kim takar artık ölümü
Gel gör beni aşk neyledi

Doyulur mu hiç bu kıza
Gülüşüne cihan seza
Hacet yoktur fazla söze
Gel gör beni aşk neyledi

Meryem'e ne desem azdır
Bu bir ilahi niyazdır
Rabbim kaderime yazdır
Gel gör beni aşk neyledi

Keşke olsa böyle kızım
Niçin siyah alın yazım?
Bitmek bilmez gönül sızım
Gel gör beni aşk neyledi

4 yorum:

rümeysa dedi ki...

allah aşkından gerisi boş ve geçicidir allahın aşkıyla boyanmak umudu ile inş...

aşku leyladan geçip aşkullaha varmaktr asıl sevgi

Adsız dedi ki...

Şiir süper olmuş ya..:) Ama meryem küçükken daha mı güzeldi sanki?Bende bir resmi var da onda daha tatlı daha sevimliydi sanki...bir de video hazırlamıştınız,hâlâ duruyor bende :)

Kalem ve Onur dedi ki...

O videoyu kaybettim ben, yükleyip ekleyebilir misin buraya?

elif. dedi ki...

http://www.zshare.net/video/6093143619a0f18f/

buyrun :)
bi de şey yazmışsınız videonun sonuna meryem sen bizim herşeyimizsin,çok hoşafıma gitti ,tebessümlük :)
V'esselam..